مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:402024-01-18سياسي

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: با تلاش و مساعی دادورزان اجرای احکام شورای حل اختلاف مشگین شهر سه نفر از زندانیان مالی این شهر از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

- حجت الاسلام سیدحسین علوی، رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، خبر از آزادی سه زندانی با وساطت و تلاش دادورزان اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان مشگین شهر خبر داد.

وی افزود: با تلاش و مساعی دادورزان اجرای احکام شورای حل اختلاف مشکین شهر سه نفر از زندانیان مالی این شهر از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس توسعه حل اختلاف استان گفت: یکی از این زندانیان چند سالی بوده که بدلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی خود پشت میله های زندان به سر می برد و جزو پرونده های مسن محسوب می شد که با ورود اعضای شورای حل اختلاف مشگین شهر این شهروند از حبس رهایی یافته و به کنار خانواده خود برگشت.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: شوراهای حل اختلاف در سال های اخیر نقش مهمی را در توسعه و گسترش فرهنگ ارزش مدار صلح و سازش داشتند تا ورودی پرونده ها به مراجع قضایی کمتر شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در حوزه های مختلف پرونده های ارجاعی را به سمت حل و گره گشایی با آرامش و صلح پیش ببریم تا کمترین ورودی پرونده ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند

3 نفر از زندانیان مالی در مشکین شهر آزاد شدند