مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:412023-12-29سياسي

برنامه ریزی دقیقی برای رویداد شهرجهانی کپوبافی انجام شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی در سفر به اهواز گفت:در تلاش هستیم تا با یک برنامه ریزی مؤثر، ضمن برگزاری رویداد شهر جهانی، لوح شهرجهانی کپوبافی را در دزفول رونمایی کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گردشگری خبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد شهرجهانی کپوبافی دزفول در استانداری خوزستان اظهار کرد: بعد از بازدید و ارزیابان سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، دزفول به عنوان شهر جهانی کپوبافی معرفی شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی ادامه داد: تلاش داریم با همکاری همه سیاست گذاران، فعالان و دستگاه های اجرایی خوزستان بتوانیم برنامه ریزی مؤثر و دقیقی برای برگزاری این رویداد در دزفول داشته باشیم تا لوح شهر جهانی کپوبافی در این شهر رونمایی شود.

وی با بیان این که دزفول شهر مقاومت ایران است افزود: با تعیین دزفول به عنوان شهرجهانی کپوبافی که کالایی بومی، با ارزش و دوستدار محیط زیست است، جهانیان با یکی دیگر از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی آشنا می شوند.

جلالی در بخش دیگری از صحبت های خود، بر تشکیل دبیرخانه ای واحد برای برنامه ریزی فعالیت ها در حوزه شهرهای ملی و جهانی تأکید کرد و گفت: شهرداری ها و فرمانداری ها به عنوان متولیان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دقیقی برای رویداد شهرجهانی کپوبافی انجام شود

برنامه ریزی دقیقی برای رویداد شهرجهانی کپوبافی انجام شود