مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 01:002023-12-27سياسي

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

- ایسنا/هرمزگان نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیژن نوباوه وطن، ششم دی ماه در مراسم افتتاحیه بزرگداشت مکتب حاج قاسم که در مصلای امام علی (ع) قشم برگزار شد، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر ایمان است که محور مقاومت در جهان شده است.

وی افزود: گروه های مقاومت اسلامی در حزب الله لبنان و حماس در فلسطین اگر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند منشأ آن یک قدرت بازدارنده تمدنی است که از ایران است سرچشمه می گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

نوباوه وطن با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی علیه ما راه انداخته است، افزود: دشمن می خواهد ارزش های اسلامی ما از جمله حجاب و عفاف و روابط زن و شوهری و دیگر مسائل را کم رنگ جلوه دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است