مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:452024-01-02سياسي

نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی و اعطا شد


نشان ملی مادری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی شد و توسط آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت به سیمین روحی مدیر مؤسسه نفس که در زمینه جلوگیری از سقط جنین فعالیت دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی و اعطای اولین نشان ملی مادری با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و به همت بنیاد 15 خرداد پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم با بیان اینکه سقط جنین به معنی کشتن یک انسان است و باید مردم از عواقب آن آگاه شوند، گفت: یکی از مصادیق خیر کثیر همین بحث فرزندآوری و جمعیت است که اهمیتش از بسیاری از کارهای خیر دیگر بیشتر است.

وی افزود: تحقیر و بی حرمتی که به خاطر اندیشه های بسیار سخیف و منطقه نسبت به دختران در عصر جاهلیت می شد امروز هم در جاهلیت مدرن نسبت به دختران و پسران می شود و قبل از ولادت آنها را سقط می کنند و به قتل می رسانند که برای جامعه اسلامی ننگ بزرگی است.

سید مصطفی سید هاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و رییس هیئت مدیره بنیاد 15 خرداد در ابتدای این مراسم سید مصطفی سید هاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و رییس هیئت مدیره بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه اساسنامه بنیاد 15 خرداد بعد از تغییر مدیریت آن مورد بازبینی قرار گرفت و باتوجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی و اعطا شد

نشان ملی مادری در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی و اعطا شد