مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:352024-01-07ورزشي

نامجومطلق: کار تیم ملی تا نیمه نهایی جام ملت ها راحت است


عمده مشکل تیم ملی ایران این است که وقتی از گروه خود بالا می آید اولین بازی حذفی برایش راحت است و در جمع 4 تیم قرار می گیرد اما بعد از آن کار سخت می شود.

- بازیکن پیشین فوتبال گفت: عمده مشکل تیم ملی ایران این است که وقتی از گروه خود بالا می آید اولین بازی حذفی برایش راحت است و در جمع 4 تیم قرار می گیرد اما بعد از آن کار سخت می شود.

مجید نامجومطلق در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر بورکینافاسو، اظهار کرد: به عنوان بازی تدارکاتی، بازی بدی نبود هر چند اعتقاد دارم با تیم هایی که قرار است در جام ملت ها بازی کنیم از نظر سبک و نوع بازی سنخیتی ندارد اما به عنوان یک بازی تدارکاتی می توان مثبت ارزیابی کرد و در ایجاد هماهنگی بین بازیکنان چنین بازی های تدارکاتی می تواند کمک کننده باشد.

وی گفت: با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد به اعتقاد من برای انتخاب حریفان تدارکاتی در معذورت قرار داریم و کادر فنی با تدارک این بازی ها به دنبال هماهنگی و شناخت لازم بین بازیکنان نسبت به هم و کادر فنی است، بنابراین نه می توانیم فدراسیون را مقصر بدانیم و نه کادرفنی چون محدودیت انتخاب حریف برای بازی های تدارکاتی را داشتیم.

بازیکن پیشین فوتبال خاطرنشان کرد: اگر کادر فنی حریفی را می خواست برای بازی تدارکاتی انتخاب کند از تیم هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامجومطلق: کار تیم ملی تا نیمه نهایی جام ملت ها راحت است

نامجومطلق: کار تیم ملی تا نیمه نهایی جام ملت ها راحت است