مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:502024-01-05بين الملل

بیانیه داعش و چند نکته مهم


حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان توسط رژیم صهیونیستی طراحی و با استفاده از عوامل تکفیری داعش اجرا شد.

- حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان توسط رژیم صهیونیستی طراحی و با استفاده از عوامل تکفیری داعش اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری، ساعتی بعد از عملیات تروریستی در مسیر راهپیمایی به گلزار شهدای مقاومت در کرمان انگشت اتهام در فضای خبری ایران به سمت رژیم صهیونیستی رفت و گمانه هایی جدی در رابطه با واکنش ایران به این جنایت مطرح شد.

رژیم صهیونیستی چند ساعت بعد از اجرای عملیات برای فرار از تبعات این اقدام به خلافت داعش دستور داد تا مسئولیت این اقدام را بپذیرد.

این در حالی بود که دقایقی بعد از عملیات اظهار نظرهای برخی از مقامات و اکانت های وابسته به رژیم صهیونیستی نشان می داد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی این جنایت علیه مردم ایران است.

دم خروس این ماجرا آنجا بیرون زد که بیانیه داعش در پذیرش جنایت گلزار شهدای کرمان با بیانیه های دیگر این گروهک تکفیری تفاوت های اساسی داشت که به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم: ابتدا اینکه هیچ گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه هایش از عبارت ایران استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را بلاد فارس یا ولایت خراسان می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه داعش و چند نکته مهم

بیانیه داعش و چند نکته مهم