مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:302024-01-18سياسي

کانون های مساجد اردبیل در برگزاری اعتکاف نوجوانانه و جوانانه مشارکت می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اعتکاف، ویژه برنامه برپایی اعتکاف نوجوانانه و جوانانه به همت فعالان کانون های مساجد اردبیل مهیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه اعتکاف، اظهار کرد: ثبت نام مراسم پرفیض اعتکاف در مساجد قدس، امام علی (ع) و بقیه الله (عج) به همت کانون فرهنگی هنری قدس، کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ویژه نوجوانان و جوانان آغاز شده است.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این مراسم معنوی تا 30 دیماه فرصت دارند.

  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مراسم اعتکاف روزهای 13 تا 15 رجب مصادف با 5 تا 7 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود؛ دختران 9 تا 25 سال می توانند برای حضور مسجد بقیه الله (عج) به شماره همراه 09147411509 تماس حاصل کرده و در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.

آمون ادامه داد: نوجوانان پسر نیز می توانند با برقراری ارتباط با شماره 09384141398 در مراسم اعتکاف کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان مسجد امام علی (ع)، ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف جوانان پسر نیز به همت کانون فرهنگی هنری قدس در مسجد قدس برپا می شود که علاقه مندان می توانند از طریق شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد اردبیل در برگزاری اعتکاف نوجوانانه و جوانانه مشارکت می کنند

کانون های مساجد اردبیل در برگزاری اعتکاف نوجوانانه و جوانانه مشارکت می کنند