مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:552024-01-15فرهنگي

چالش های مستند مسابقه «خانه ما» و انتقاد از زندگی کم خرج


سازنده مسابقه «خانه ما» با اشاره به انتقادهایی که به برنامه اش می شود تاکید کرد: «خانه ما» هدفش فرهنگسازی زندگی کم خرج نبوده و نیست و اصلا دنبال این موضوعات نبوده است.

- سازنده مسابقه خانه ما با اشاره به انتقادهایی که به برنامه اش می شود تاکید کرد: خانه ما هدفش فرهنگسازی زندگی کم خرج نبوده و نیست و اصلا دنبال این موضوعات نبوده است.

فصل دوازدهم مستند مسابقه خانه ما به تهیه کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی امین کفاش زاده و حامد وقاری در شهر بوشهر تولید شده است و ساعت 13 جمعه هر هفته از شبکه سه سیما پخش می شود.

حامد وقاری، کارگردان فصل دوازدهم مستند مسابقه خانه ما در گفت وگو با ایسنا در توضیح اهدافی که در تولید و ساخت این مسابقه دنبال می شود چنین بیان می کند: هدف ایجاد یک چالش برای مدیریت مصرف در بین خانواده هاست و منظور برنامه این نیست که می شود با یک مقدار پول معین و معدود زندگی کرد بلکه منظور این است که چطور می شود با این مقدار پول در یک ماه زندگی کرد.

حرف برنامه این است که شما چطور می توانید با مبلغ محدود چالش های پیش رویتان را حل کنید.

شرایط برای اضافه شدن آیتم های جذاب فراهم نشد وی با اشاره به نقش خود در فصل دوازدهم این مستند مسابقه عنوان می کند: قبلا در سمت های دیگری در تولید این برنامه حضور داشتم و این اولین بار است که کارگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مستند مسابقه «خانه ما» و انتقاد از زندگی کم خرج

چالش های مستند مسابقه «خانه ما» و انتقاد از زندگی کم خرج