مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:452024-01-15سياسي

توضیح دریادار ایرانی درباره توقیف نفتکش آمریکایی


فرمانده نیروی دریایی ارتش به توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: آنان با قلدری دزدی کرده بودند که باید این حق پس گرفته می شد لذا بر اساس عرف قانون بین الملل عمل کردیم و آن چیزی را که دزده بودند پس گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به رونمایی از نخستین سامانه شبیه ساز بالگرد AB-212 و ویژگی های آن اظهار داشت: اولویت نخست در نیروهای مسلح برای رسیدن به مهارت های لازم آموزش است که بتوانند مأموریت های ویژه انجام دهند.

وی تحقق این نیاز آموزشی را صرفه جویی در استفاده و به کارگیری از بالگرد دانست و بیان کرد: در این راستا بهترین وسیله شبیه ساز است و چون این دانش و صنعت قبلاً در اختیار ما نبود در این راستا همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پای کار آمد و با یک مدیریت خیلی خوب امروز به بهترین و بالاترین شبیه ساز رسیده ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شبیه ساز بی نظیر است و در منطقه وجود ندارد گفت: سامانه شبیه ساز بالگرد AB-212 تمام ایرانی است.

امیر دریادار ایرانی مهمترین مزایای این سامانه را دانش بومی آن دانست و بیان کرد: تمام آنچه که در این سامانه ساخته، نصب و بکارگیری شده همه آن بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دریادار ایرانی درباره توقیف نفتکش آمریکایی

توضیح دریادار ایرانی درباره توقیف نفتکش آمریکایی