مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:502023-12-26سياسي

قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان/3700 متر اراضی ملی آزادسازی شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از قلع و قمع بنای غیرمجاز و آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی در روستای آخا امیری بخش لاریجان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از قلع و قمع بنای غیرمجاز و آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی در روستای آخا امیری بخش لاریجان خبر داد.

علی اصغر اسماعیل زاده با اعلام این خبر گفت: فرد خاطی، بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و احداث ساختمان در سه طبقه در روستای آخا امیری بخش لاریجان کرده بود که با دستور مقام قضایی، بنای غیرمجاز قلع و قمع و عرصه ملی توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل آزاد شد.

وی افزود: در اجرای دستور رییس دادگاه بخش لاریجان، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی لاریجان و امام زاده عبدالله با همکاری مأمورین انتظامی بخش لاریجان اقدام به قلع و قمع بنای غیرمجاز و آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی در روستای آخا امیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل ضمن قدردانی از هماهنگی و تعامل دستگاه های قضایی و انتظامی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و برابر قانون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان/3700 متر اراضی ملی آزادسازی شد

قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان/3700 متر اراضی ملی آزادسازی شد