مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:502024-01-13سياسي

اسماعیلی: تالار مرکزی یزد هفته آینده توسط رییس جمهور افتتاح می شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح تالار مرکزی یزد پس از 18 سال با حضور رییس جمهور در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سفر خود به استان یزد از طرح تالار مرکزی شهر میراث جهانی یزد نیز بازدید کرد و در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: در دور اول سفرهای هیأت دولت اجرای یک سری پروژه های مهم را در دستور کار و پیگیری جدی قرار گرفت که خوشبختانه بخش عمده ای از آنها به سرانجام رسیده است.

وی افزود:در دور دوم سفرهای رییس جمهور نیز بخش مهمی از پروژه های بالای 50 درصد را در دستور کار برنامه ریزی خواهیم داشت و تلاش می کنیم در مصوبات سفر دور دوم کاستی های را بر طرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتتاح تالار مرکزی یزد گفت: این تالار که در آستانه افتتاح قرار گرفته با همه جوانب فنی و هنری در بیش از 14 هزار و 500 متر زیربنا ساخته شده است.

اسماعیلی با بیان این که بعد از 18 سال بلاتکلیفی در دولت سیزدهم تالار مرکزی یزد به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این طرح مهم فرهنگی است که با همکاری استاندار و اداره کل ارشاد استان به بهره برداری می رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این زیرساخت به عنوان بهترین زیرساخت فرهنگی هنری حتی در دنیا است که در هفته های آینده با حضور رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: تالار مرکزی یزد هفته آینده توسط رییس جمهور افتتاح می شود

اسماعیلی: تالار مرکزی یزد هفته آینده توسط رییس جمهور افتتاح می شود