مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:102024-01-19بين الملل

کره شمالی یک سیستم تسلیحات اتمی زیر دریایی آزمایش کرد


خبرگزاری رسمی کره شمالی از قول یکی از سخنگوهای وزارت دفاع این کشور گزارش کرد، پیونگ یانگ در واکنش به رزمایش مشترک کره جنوبی، ژاپن و آمریکا یک سیستم تسلیحات اتمی زیر دریایی آزمایش کرده است.

- خبرگزاری رسمی کره شمالی از قول یکی از سخنگوهای وزارت دفاع این کشور گزارش کرد، پیونگ یانگ در واکنش به رزمایش مشترک کره جنوبی، ژاپن و آمریکا یک سیستم تسلیحات اتمی زیر دریایی آزمایش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی همچنین گفت: رزمایش های مشترک دریایی از سوی این سه کشور در سواحل جزیره ججو برای سه روز از 15 ژانویه سال جاری میلادی واکنش پیونگ یانگ را در پی داشته است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: در این رزمایش با حضور نیروهای آمریکایی، کره جنوبی و ژاپن، ناوهای ژاپنی، یواس اس پرینستون آمریکا و زیردریایی هسته ای کارل وینسون ایالات متحده حضور داشتند.

این سخنگو همچنین با محکوم کردن آمریکا و متحدانش در انجام اقدامات تهدید آمیز علیه پیونگ یانگ گفت، این رزمایش باعث بی ثبات شدن بیشتر اوضاع در منطقه و تهدید جدی برای امنیت کره شمالی محسوب می شود.

در واکنش به این اقدامات، موسسه سیستم تسلیحات زیر آب زیر نظر آکادمی علوم دفاعی کره شمالی آزمایش مهمی از سیستم تسلیحات هسته ای زیر آبی خود به نام Haeil-5-23 را که در دریای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی یک سیستم تسلیحات اتمی زیر دریایی آزمایش کرد

کره شمالی یک سیستم تسلیحات اتمی زیر دریایی آزمایش کرد