مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:302024-01-02اقتصادي

بهینه سازی اقتصادی ترین نسخه درمان نـاترازی گاز


عنوان چهارمین مصرف کننده بزرگ گاز جهان به نام ایران رقم خورده است؛ واقعیت تلخی که نمود عینی آن در پس آمارهای رسمی به راحتی قابل استخراج است.

- عنوان چهارمین مصرف کننده بزرگ گاز جهان به نام ایران رقم خورده است؛ واقعیت تلخی که نمود عینی آن در پس آمارهای رسمی به راحتی قابل استخراج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حتمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب و اینکه بررسی روند 20 ساله مدیریت مصرف انرژی در بسیاری از کشورها نشان می دهد جامعه جهانی در مسیر کاهشی کردن این شاخص گام برداشته است، افزود: این در حالی است که به استناد آمار، ایران در فهرست کشورهای با شدت مصرف انرژی بالا جای می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه روند فزاینده و افسارگسیخته مصرف انرژی در کشور تا جایی پیش رفته که از سال ها قبل با ناترازی تولید و مصرف روبه رو هستیم، تصریح کرد: تداوم این شرایط، کشور را با چالش های بزرگی رو به رو می سازد.

این کارشناس حوزه انرژی با بیان اینکه تجربه کشورهای مختلف در تعرفه گذاری حامل های انرژی نشان می دهد که افزایش مصرف در پله های بالاتر از الگو باید جهشی باشد، گفت: ضرورت اعمال سیاست های تنبیهی برای مشترکان پرمصرف، به ویژه در بخش خانگی کاملا مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی اقتصادی ترین نسخه درمان نـاترازی گاز

بهینه سازی اقتصادی ترین نسخه درمان نـاترازی گاز