مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:552024-01-18بين الملل

احضار کاردار پاکستان به وزارت خارجه ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله پاکستان به نقطه مرزی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و گفت کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امور خارجه است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله پاکستان به نقطه مرزی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و گفت کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امور خارجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه ای در منطقه مرزی ایران را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد به منظور ابلاغ رسمی اعتراض و درخواست توضیح دولت پاکستان در این رابطه، کاردار سفارت این کشور در تهران در حال احضار به وزارت امور خارجه است.

وزارت خارجه پاکستان پیشتر خبر داده بود که این کشور یک سری حملات دقیق علیه مخفیگاه های تروریست ها در داخل ایران انجام داده که در نتیجه آن تعدادی از تروریست ها کشته شدند.

پیش از آن، علیرضا مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی در نزدیکی مرز پاکستان و ایران خبر داده بود.

وزارت خارجه پاکستان همچنین گفت: پاکستان تماما به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می گذارد و هدف از این اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار کاردار پاکستان به وزارت خارجه ایران

احضار کاردار پاکستان به وزارت خارجه ایران