مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 20:352024-01-19اجتماعي

هوای تبریز آلوده شد


از ابتدای زمستان تاکنون به دلیل افزایش آلودگی های هوای تبریز حدود 18 روز هوای این شهر در شرایط ناسالم قرار گرفته است و در روز های 11، 12 و 13 دی ماه مدارس این شهر و اسکو به علت شدت آلودگی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای کلانشهر تبریز در ساعات اخیر به دلیل افزایش غلضت ذرات معلق در هوا آلوده است.

شهنام اشتری عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، شاخص کنونی هوای تبریز طبق بررسی های مرکز پایش کیفی هوای حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، بر اساس ذرات 2.

5 میکرون را برابر با عدد 126 اعلام و اظهار کرد: این شرایط هوایی برای گروه های حساس ناسالم است.

وی ادامه داد: این در حالی است که شاخص کیفی هوای تبریز در میانگین 24 ساعته گذشته بین ساعات 16دیروز تا 16 امروز (جمعه) بر اساس ذرات 2.

5 میکرون برابر با عدد 91 و قابل قبول بود.

اشتری با اشاره به اینکه اکنون تعداد هشت ایستگاه پایش کیفیت هوا در تبریز وجود دارد که تعداد پنج ایستگاه آن ذرات معلق و گاز موجود در هوا را پایش می کند، یادآور شد: سه ایستگاه نیز تنها آلودگی گازی هوای تبریز را مورد سنجش قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از ابتدای زمستان تاکنون به دلیل افزایش آلودگی های هوای تبریز حدود 18 روز هوای این شهر در شرایط ناسالم قرار گرفته است و در روزهای 11 ، 12 و 13 دی ماه مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تبریز آلوده شد

هوای تبریز آلوده شد