مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:202023-12-23سياسي

ترویج مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، از مسیر مسابقه تلویزیونی «شکوفا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رییس هیات عامل صندوق در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم، - ترویج مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، از مسیر مسابقه تلویزیونی شکوفا نشست مشترک رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیر شبکه یک سیما با هدف تعامل بیشتر در خصوص تولید و پخش هرچه بهتر مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رییس هیات عامل صندوق در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم، رشد تولید گفت: یکی از مصادیق رشد تولید، شرکت های دانش بنیان هستند و ما در صندوق نوآوری تلاش کردیم به منظور تحقق هر چه بیشتر شعار سال اقدام موثری را برنامه ریزی کنیم و با این هدف، مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا طراحی شده است.

خیاطیان اهداف تولید و پخش این مسابقه تلویزیونی را نخست مستندسازی و تبیین حوزه دانش بنیان کشور برشمرد تا از این طریق عموم مردم شناخت بهتری نسبت به این اکوسیستم داشته باشند.

دوم بحث مردمی سازی اقتصاد که یکی از مصادیق آن، استفاده از ابزار تأمین مالی جمعی (Crowdfunding) است که ابزار نسبتا جدیدی به شمار آمده و می تواند به نوعی به حوزه وقف و نذر (در حوزه علم) بسیار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، از مسیر مسابقه تلویزیونی «شکوفا»

ترویج مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، از مسیر مسابقه تلویزیونی «شکوفا»