مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 19:062024-01-05بين الملل

انتخابات اتحادیه اروپا و نقطه عطف راست افراطی


شش ماه قبل از انتخابات در اتحادیه اروپا، نظرسنجی ها برای دو گروه راستگرا در پارلمان اروپا نتایج رو به رشدی را پیش بینی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، شش ماه قبل از انتخابات در اتحادیه اروپا، نظرسنجی ها برای دو گروه راستگرا در پارلمان اروپا نتایج رو به رشدی را پیش بینی می کند.

نظرسنجی های موسسه یوروپ الکتس (Europe Elects) که در دسامبر گردآوری شده است نشان می دهد اگر گروه راست افراطی هویت و دموکراسی (ID) و محافظه کاران و اصلاح طلبان اروپایی (ECR) با هم ترکیب شوند می توانند با حزب راست میانه مردم اروپا ( European People s Party) که هم اکنون در پارلمان اکثریت را دارند برابری کنند.

اما این نظرسنجی همچنین پیش بینی می کند که ائتلاف غیررسمی بین حزب راست میانه مردم اروپا (EPP)، سوسیالیست ها و دموکرات های چپ میانه (S&D) و لیبرال های میانه حزب احیای اروپا (RE) همچنان می توانند اکثریت مطلق را با 404 کرسی از 705 کرسی پارلمان حفظ کنند.

با این حال اگر احزاب راست افراطی اروپا همچنان شاهد رشد حمایت باشند ممکن است ائتلاف با رقابت سختی روبرو شود.

طبق این نظرسنجی، گروه هویت و دموکراسی می تواند 12 درصد از کرسی های پارلمان را به خود اختصاص دهد و آن را به بالاترین کرسی از فوریه 2020 برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اتحادیه اروپا و نقطه عطف راست افراطی

انتخابات اتحادیه اروپا و نقطه عطف راست افراطی