مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:452023-12-22بين الملل

زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی


در روزهای اخیر رسانه های صهیونیستی با نگارش و انتشار مقالات و گزارش هایی هشدار می دهند که اوضاع بحرانی و نابسامان سرزمین های اشغالی که به دنبال جنگ غزه بیشتر هم شده می تواند به بروز و ظهور یک زلزله سیاسی بزرگ و مهیب منجر شود.

- در روزهای اخیر رسانه های صهیونیستی با نگارش و انتشار مقالات و گزارش هایی هشدار می دهند که اوضاع بحرانی و نابسامان سرزمین های اشغالی که به دنبال جنگ غزه بیشتر هم شده می تواند به بروز و ظهور یک زلزله سیاسی بزرگ و مهیب منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی وارد هفتاد و هفتمین روز جنگ غزه شدیم که مشکلات و بحران هایی که این رژیم اشغالگر و نامشروع را دربرگرفته و احاطه کرده بیش ازپیش بسط و گسترش پیدا می کند.

بحران هایی که با طولانی تر شدن جنگ میان ارتش رژیم صهیونیستی و گروه حماس با آهنگی منظم و روبه رشد در ابعاد مختلف بیشتر و بیشتر می شود.

اما در این میان سران و مقامات تل آویو که این روزها شدیدا مشغول جنگ غزه هستند و تمامی فکر و ذکر آن ها به کشتار و قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم غزه اختصاص پیدا کرده است یا نمی خواهند و یا اصلا خبر ندارند که در برخورد با این مسائل و بحران ها در مسیری یک طرفه قرار گرفتند که هیچ راه بازگشتی از آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی

زلزله سیاسی بزرگ در انتظار رژیم صهیونیستی