مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:452024-01-16سياسي

انتقاد فرمانده سپاه دنا از مصوبات روی زمین مانده و یک توصیه انتخاباتی


فرمانده سپاه دنا از مصوبات روی زمین مانده در این شهرستان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری دنا با حضور حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرماندار دنا، دادستان دنا، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری برگزار شد.

مظفری نماینده شهرداری در این نشست گفت: در بحث پایش تصویری؛ دوربین ها خریداری شده است، پایه ها نصب شدند اما تاکنون مشکلی با مخابرات داشتیم و روز گذشته جلسه ای در این خصوص با مدیرعامل مخابرات گرفته شد و تفاهم نامه ای را در 9بند تنظیم کردیم که قرار شد تا قبل از پایان بهمن ماه همه مراحل به اتمام برسد که خوشبختانه اولین شهرداری که برای پایش تصویری اقدام کرده شهرداری سی سخت است.

مظفری اظهار داشت: در قانون پسماندها شهرداری مسئول مشخص کردن محل پسماند نیست  بلکه وظیفه شهرداری فقط حمل و دفع پسماند است که سال گذشته تا کنون بیش از 2 میلیارد تومان هزینه داشته است و طبق قانون سال 88 شهرداری مکلف به دریافت عوارض از ارگانها و منازل مسکونی است اما در کل 5 درصد مشارکت داشتند و تاکنون فرهنگ سازی نشده و نظارتی هم از سوی مجموعه شهرداری نشده است.

مظفری عنوان کرد: یکی از وظایف شهرداری حفظ محیط زیست است و شهر سی سخت با  توجه به وضعیت جغرافیایی آن می طلبد مسئولان مربوطه تامین اعتبار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرمانده سپاه دنا از مصوبات روی زمین مانده و یک توصیه انتخاباتی

انتقاد فرمانده سپاه دنا از مصوبات روی زمین مانده و یک توصیه انتخاباتی