مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:552024-01-09اقتصادي

ترانزیت کالا از ایران به کشورهای مختلف 34 درصد افزایش یافته است


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از افزایش ترانزیت کالا در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و تصریح کرد: امسال ترانزیت کالا از این به کشورهای مختلف نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از افزایش ترانزیت کالا در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و تصریح کرد: امسال ترانزیت کالا از این به کشورهای مختلف نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، گفت: امسال ترانزیت کالا از این به کشورهای مختلف نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مهدی صفری امشب در نشست با فعالان اقتصادی و جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه تولید و صادرات نقش مهم و ویژه ای دارد، اظهار داشت استان بوشهر ضمن اینکه در تولید میگو، خرما، گوجه فرنگی و محصولات صنعتی جایگاه ویژه و ممتاز دارد در عرصه صادرات به کشورهای مختلف از جمله حاشیه خلیج فارس دارای ظرفیت های قابل توجهی است.

معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر اجرایی شدن تهاتر خرما استان بوشهر با میوه های گرمسیری گفت: برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی لازم است مرکز و مجتمع بزرگ بسته بندی و فرآوری محصولات در استان بوشهر ایجاد شود و این مهم نقش ویژه ای در افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت کالا از ایران به کشورهای مختلف 34 درصد افزایش یافته است

ترانزیت کالا از ایران به کشورهای مختلف 34 درصد افزایش یافته است