مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:262024-01-04سياسي

جنایت کرمان نشان داد دشمن از رویش های مکتب سلیمانی می ترسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ️فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حمله کور و بزدلانه تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

در این پیام آمده است: بسم الله القاصم الجبارین اقدام جنایتکارانه و تروریستی استکبار جهانی در چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی عزیز علیه آحاد عاشقان و دلدادگان به مکتب سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان برای بار دیگر شدت کینه و دشمنی آنان نسبت به ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی را نشان داد.

️آمریکای جنایت کار و رژیم موقت و خونخوار صهیونیستی و سایر هم پیمانان آنان در اندیشه باطل خود فکر می کنند با این اقدامات ذلیلانه و بزدلانه می تواند مسیر پرشتاب و افق روشن محور مقاومت که به لطف شهیدالقدس و آرمان های والای او به پیروزی های بزرگی در میادین مختلف رویارویی با آنان دست یافته اند را خدشه دار کنند اما ملت ما بیدارتر از هر زمانی آرمان آزادی قدس شریف را دنبال خواهد کرد و همانطوری که فرمانده معظم کل مدظله العالی بیان فرمودند پاسخ سختی در انتظار عاملان این جنایت بزدلانه است.

در ادامه این پیام آمده است، این جنایت نشان داد چقدر برای دشمنان، شهید سلیمانی هم ترسناک تر و خطرناک تر از سلیمانی است چرا که آن ها از رویش های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش هایی که طوفان الاقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت کرمان نشان داد دشمن از رویش های مکتب سلیمانی می ترسد

جنایت کرمان نشان داد دشمن از رویش های مکتب سلیمانی می ترسد