مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:252023-12-31دانش

انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت علوم با تاکید بر جدیت در نظارت، - وزیر علوم با اشاره به ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها توسط مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم گفت: نتایج این ارزیابی در آینده در مسائلی همچون انتخاب روسای دانشگاه، مدنظر قرار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت علوم با تاکید بر جدیت در نظارت، مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف را مکلف کرد با مشارکت مشاور برنامه ریزی و مدیریت راهبردی وزیر علوم، شاخص های اختصاص را مبتنی بر اهداف حوزه ها مورد بازنگری قرار دهند.

وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی (جشنواره شهید رجایی) و توانمندسازی ویژه کلیه یاوران علمی با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور نیز تأکید کرد.

زلفی گل با اشاره به ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها گفت: نتایج این ارزیابی در آینده در مسائلی همچون انتخاب روسای دانشگاه، ارتقای جایگاه و مورد توجه قرار گرفتن عملکرد روسای دانشگاه مدنظر قرار خواهد گرفت و قطعاً این موضوع باعث ایجاد تحرک در عملکرد آن ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد

انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد