مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:152023-12-30اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه صنایع غذایی در دانشگاه صنعتی سهند


در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه صنایع غذایی فی مابین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت غذایی ناصر منعقد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه صنایع غذایی فی مابین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت غذایی ناصر منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و عباس علی آباد، وزیر صنعت، معدن و تجارت باهدف گسترش همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و یک شرکت غذایی در زمینه های علمی-پژوهشی و فناورانه و بهره برداری به خصوص در زمینه های توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت غذا، ساخت دستگاه های مرتبط با صنایع غذایی، طراحی و ساخت مواد غذایی جدید بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت صنایع غذایی ناصر مبادله شد.

در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، 18 قرارداد و توافق نامه دیگر نیز با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری به امضا رسید.

در این رویداد قراردادهای اعطای نمایندگی فن بازار منطقه ای با متولی گری شرکت شهرک های صنعتی به استان تهران، قرارداد توسعه و انتقال فناوری طراحی پودمان (ماژول) و انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه صنایع غذایی در دانشگاه صنعتی سهند

انعقاد تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه صنایع غذایی در دانشگاه صنعتی سهند