مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:152024-01-08بين الملل

تعدادی از شهرک نشینان از ارتش اسراییل شکایت کردند


ساکنان یک شهرک صهیونیست نشین خواستار انجام تحقیقات در خصوص حملات ارتش اسراییل به سوی ساکنان این شهرک در روز هفت اکتبر شدند.

- به گزارس گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تاکنون تعداد زیادی از رسانه های اسراییلی خبر داده اند که ارتش اسراییل در روز هفت اکتبر (روز حمله حماس) به سوی شهرک نشینان شلیک کرده و موجب کشته شدن تعداد زیادی از آن ها شده است؛ اکنون خانواده تعدادی از کشته شدگان در شهرک بییری با تنظیم شکایتی علیه ارتش اشغالگر، خواستار انجام تحقیقات فوری در این خصوص شده اند.

وبگاه عبری مکان ، با انتشار این خبر نوشت که شکایت خانواده قربانیان از ارتش اسراییل پس از انجام شد که خبرهایی از شلیک گلوله تانک در روز حمله حماس منتشر شده است و برخی شاهدان گفته اند که ارتش اسراییل با تانک نیروهای حماس و گروگان های اسراییلی را هدف قرار داده است.

در این رابطه عومری شیورنی یکی از تنظیم کنندگان این شکایت، به وبسایت مکان گفت که در روز حمله حماس، همه چیز به هم ریخته بود و هیچ نظمی در میان نیروهای امنیتی و نظامی اسراییلی دیده نمی شد و درگیری های شدیدی به وجود آمد.

او افزود: تصمیم فرمانده میدانی برای شلیک گلوله تانک به سمت خانه ای که در آن گروگان ها بودند، مایه حیرت است و بدون شک باید درباره آن تحقیقات صورت گیرد، قبل از آن که قرائن و شواهد با مرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از شهرک نشینان از ارتش اسراییل شکایت کردند

تعدادی از شهرک نشینان از ارتش اسراییل شکایت کردند