مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:062024-01-13اقتصادي

سهم 70 درصدی شرکت سندن ایرانیان از بازار تامین سیستم تهویه خودروسازان


رییس هیات مدیره شرکت سندن ایرانیان گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد نیاز خودروسازان به سیستم تهویه توسط مجموعه ما تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شاپور سامعی در جریان آیین افتتاحیه خط تولید کمپرسور تهویه سیستم خودرو شرکت سندن ایرانیان که ظهر امروز در سالن اجتماعات این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شرکت سندن ایرانیان توان تأمین  سیستم تهویه برای 80 الی 90 درصد خودروهای کشور اعم از داخلی و مونتاژی را دارد و خط تولیدی که امروز برای اولین بار در داخل راه اندازی شد، در آغاز به کار خود، 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی به دنبال دارد.

وی افزود: همزمان با افتتاح این خط، افتتاح و راه اندازی خط دیگری را هم در برنامه داشتیم که ماشین آلات و قطعات مورد نیاز آن ها وارد شده و در گمرک موجود است اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص به موقع ارز، امکان افتتاح همزمان فراهم نشد.

افتتاح خط مذکور احتمالا در تیر ماه سال آینده محقق خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت سندن ایرانیان از برنامه ریزی برای افتتاح خط تولید اسکرول الکتریکال این مجموعه قطعه ساز در سال 1404 خبر داد و گفت: در زمینه تولید کمپرسور پیستونی متغیر، طی سال اول فعالیت، داخلی سازی 30 درصدی محقق می شود و در ادامه به 70 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی شرکت سندن ایرانیان از بازار تامین سیستم تهویه خودروسازان

سهم 70 درصدی شرکت سندن ایرانیان از بازار تامین سیستم تهویه خودروسازان