مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:552024-01-10حوادث

پاک سازی پارک های اصفهان از وجود معتادان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای طرح آرامش در اصفهان، گفت: در این طرح 65 معتاد متجاهر از داخل پارک ها و تفرجگاه های عمومی استان جمع آوری شدند.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای طرح آرامش در اصفهان، گفت: در این طرح 65 معتاد متجاهر از داخل پارک ها و تفرجگاه های عمومی استان جمع آوری شدند.

سرهنگ احمد نیک بخت با بیان اینکه طرح آرامش باهدف پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های اصفهان از وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر طی 24 ساعت گذشته به اجرا شده، اظهار کرد: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان 10 خرده فروش مواد را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده و 65 نفر از معتادان متجاهر را نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال شهروندان مواجه شده و موجی از پیام های تقدیر و تشکر آنان را در پی داشت، افزود: مردم استان مطمئن باشند که پلیس در برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان از سطح شهر مصمم است و طرح آرامش را به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش بیشتر شهروندان باقدرت ادامه می دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم گزارش های خود در خصوص محل های خریدوفروش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی پارک های اصفهان از وجود معتادان

پاک سازی پارک های اصفهان از وجود معتادان