مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26سياسي

اجرای 9 ویژه برنامه بزرگداشت مکتب حاج قاسم در قشم


رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قشم گفت: از پنجم تا سیزدهم دیماه 9 ویژه برنامه بزرگداشت مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  قشم، محمد محمدحسینی فرماندار و رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قشم امروز در تشریح سومین نشست این ستاد اظهار داشت: صدق و اخلاص خلاصه مکتب سلیمانی است.

وی افزود: این مکتب ظرفیتی بی بدیل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ایام منتهی به سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برهه طلایی بهره گیری از گنجینه های مکتب سلیمانی به شمار می رود.

رییس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قشم تصریح کرد: در همین راستا از پنجم تا سیزدهم دیماه 9 ویژه برنامه بزرگداشت مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهرستان قشم برگزار می شود.

محمدحسینی ادامه داد: اخلاص، تقوا، ولایت پذیری، شجاعت، تدبیر، صبر، دفاع از ستم دیده و مبارزه با ستمکار از جمله مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی و از نیازهای امت اسلامی است که باید در جامعه تبیین و نهادینه شود.

ویژه برنامه های بزرگداشت مکتب سلیمانی در شهرستان قشم به شرح زیر است: پنجم دیماه: افتتاحیه برنامه ها و تجلیل از مادران و همسران شهدا در مصلی امام علی(ع) شهر قشم ساعت 18 ششم دیماه :مراسم بزرگداشت حاج قاسم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 9 ویژه برنامه بزرگداشت مکتب حاج قاسم در قشم

اجرای 9 ویژه برنامه بزرگداشت مکتب حاج قاسم در قشم