مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:452024-01-01اقتصادي

اجرای فاز دوم پروژه های محرومیت زدایی آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز 2 پروژه های محرومیت زدایی با تلاش های استاندار و مجمع نمایندگان با رقم خوب 1000 میلیارد تومانی در شرف آغاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جلسه مشترک آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد.

امید صالحی در ابتدای این نشست اظهار داشت: آب بعنوان یکی از حیاتی ترین الزامات حیات و توسعه، اهمیت فراوانی به ویژه در ایران به واسطه قراگیری در منطقه ای گرم و خشک دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این واقعیت را همه اذعان داریم که 10 درصد منابع آب در این استان است، از آنطرف اما گلایه مردم ر اهم داریم که با وجود این منابع چرا باید شاهد کم آبی و قطعی آب باشیم؟ این گلایه به حق است و دلیل آن هم این است که هم راستا با توسعه و افزایش جمعیت زیرساخت ها را گسترش نداده ایم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از قطعی ها به واسطه نیاز به پر شدن مخازن محدود ذخیره آب برای تداوم آبرسانی به همه نقاط در یاسوج است، افزود: نیاز است مخزن 40 هزار متر معکب در یاسوج اضافه شود، البته این کار را شروع کردیم و مخزن 20 هزار متر مکعبی را مجوز گرفتیم، زمین تسطیح شده و اقدامات مقدماتی آن شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم پروژه های محرومیت زدایی آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای فاز دوم پروژه های محرومیت زدایی آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد