مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:552024-01-07سياسي

طرح الزام ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی شهر تهران به تصویب رسید


در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی شهر تهران پس از برسی با حداکثر رای اعضای شورای اسلامی به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ صبح امروز دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی شهر تهران بررسی شد و در نهایت به تصویب رسید.

مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران در خصوص عنواین این لایحه گفت: طبق قانون بهای خدمات در سال 1401 مصوب شد  و دو مورد از اقدامات را به شهرداری اختصاص داده اند.

به استناد عناوین در جدول دستورالعمل درآمد پایدار مصوب 1401 به شماره 276 وزارت کشور با عنوان بهای خدمات، تصویب ایمن سازی معابر، بهای خدمات بهره برداری معابر شهری و روستایی، هزینه های طراحی نقشه و سایر عملیات باید  برآورد و به شورای اسلامی ارائه گردد.

وی افزود: دلایل ارائه این لایحه، یکپارچه سازی فعالت سازمانی تخصصی، مدیریت حوادث، حرکت برای کنترل تصادفات، نظارت بر ایمن سازی محیطهای کاری و تغییر دستورعمل های نظارتی است.

این عضور شورای شهر تهران در ادامه در خصوص طرح نقشه های ایمنی بیان کرد: در مجموع دو دلیل مهم برای ارائه نقشه های ایمنی که توسط راهنمایی رانندگی اجرا میشد، داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الزام ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی شهر تهران به تصویب رسید

طرح الزام ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی شهر تهران به تصویب رسید