مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:052024-01-03سياسي

به دنبال ارزان سازی اداره شهر تهران هستیم/ در طرح جامع حمل ونقل عین قانون عمل کردیم


شهردار تهران در واکنش به اظهارنظر اعضای شورا درباره لزوم بررسی طرح جامع حمل و نقل در شورای شهر تهران گفت: درباره طرح جامع حمل و نقل شهر تهران دقیقا بر اساس همان مسیری که در کشور روال است حرکت می کنیم.

- شهردار تهران در واکنش به اظهارنظر اعضای شورا درباره لزوم بررسی طرح جامع حمل و نقل در شورای شهر تهران گفت: درباره طرح جامع حمل و نقل شهر تهران دقیقا بر اساس همان مسیری که در کشور روال است حرکت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در افتتاحیه پروژه های توسعه و بهسازی زیرساخت های کارآفرینی، تفریحی، توانمندسازی و فراغتی بانوان شهر تهران که در قالب هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، به نقش بانوان در محیط خانواده و جامعه اشاره و گفت: بانوان نقش مؤثری را در خانواده و تربیت فرزندان دارند.

همچنین بانوان نقش بسزایی را در توسعه جامعه و در عرصه های مختلف از جمله علم و دانش دارند.

وی افزود: امروز 18 پروژه در پایتخت ویژه بانوان به بهره برداری می رسد که از این تعداد پنج پروژه بهسازی و 13 پروژه از اساس در مناطق مختلف پایتخت بنیان گذاشته شده و در اختیار بانوان قرار می گیرند.

شهردار تهران با بیان اینکه ان شاءالله سال آینده سال اوج خدمت و تلاش در ارتباط با بهسازی و نوسازی مجموعه های شهربانو و مراکز ویژه بانوان خواهد بود گفت: شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ارزان سازی اداره شهر تهران هستیم/ در طرح جامع حمل ونقل عین قانون عمل کردیم

به دنبال ارزان سازی اداره شهر تهران هستیم/ در طرح جامع حمل ونقل عین قانون عمل کردیم