مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:352024-01-14حوادث

سیم دزدها و قاچاقچیان گوسفند در چنگ پلیس کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور 78 راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان های همجوار برای صادرات غیرقانونی داشتند کشف و ضبط کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت؛ سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کوشک شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

  موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور 78 راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان های همجوار برای صادرات غیرقانونی داشتند کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را 4 میلیارد و 680 میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارق کابل برق در کهگیلویه سرهنگ سیدمحمد موسوی در بیان جزییات این خبر هم اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع با هماهنگی قضایی جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم دزدها و قاچاقچیان گوسفند در چنگ پلیس کهگیلویه

سیم دزدها و قاچاقچیان گوسفند در چنگ پلیس کهگیلویه