مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 21:552023-12-22سياسي

قدردانی امام جمعه هرمز از بسیج مستضعفین بابت افتتاح پروژه های زیبا سازی معابر


امام جمعه جزیره هرمز از بسیج مستضعفین بابت افتتاح پروژه های زیبا سازی و معابر و آسفالت قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز امروز بااشاره به افتتاح فاز نخست زیباسازی معابر جزیره هرمز گفت: جا دارد از فرمانده بسیج مستضعفین سردار سلیمانی و  فرمانده بسیج سازندگی سردار زهرایی بابت زیبا سازی و معابر و آسفالت شهر جزیره هرمز تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با حمایت دولت انقلابی این طرح در جزیره هرمز با زیباسازی شهری  و آسفالت و معابر کامل جزیره ادامه پیدا کند.

  امام جمعه هرمز بااشاره به ساماندهی سواحل و محلات جزیره هرمز بیان داشت: جا دارد از نیروهای امنیتی برای اجرای قوانین و ساماندهی گردشگری تشکر و قدردانی کنم.

  حجت الاسلام  رستاخیز اظهارداشت: هدف از ساماندهی گردشگری این است که گردشگری از مسیرش منحرف نشود و اگر انحرافی در گردشگری ایجاد شود به جامعه محلی به فرهنگ و آیین  و اعتقادات مردم ضربه سنگین وارد می شود که قابل جبران نیست لذا از همه کسانی که در عرصه گردشگری فعال هستند انتظار این است که قوانین را رعایت کنند و برای حفظ فرهنگ بومی مردم تلاش کنند.

امام جمعه هرمز با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت:  حضرت ام البنین دارای بصیرت عمیق و ایمان قوی بودند و این خصلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه هرمز از بسیج مستضعفین بابت افتتاح پروژه های زیبا سازی معابر

قدردانی امام جمعه هرمز از بسیج مستضعفین بابت افتتاح پروژه های زیبا سازی معابر