مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:552023-12-28سياسي

کردستان پرچمدار سفرهای استانی رییس جمهور است


استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان امروز پرچمدار سفرهای استانی رییس جمهور است، گفت: افتتاح پروژه های مهم و کم نظیر در سفر رییس جمهور و همچنین استقبال از رییس جمهور توسط مردم کردستان از دلایل این ادعاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا امشب در جمع مردم روستای هزارخانی از توابع شهرستان سروآباد اظهار داشت: روستای هزارخانی یکی از قطب های طریقت و معرفت است و حضور در این روستا را توفیق میدانیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت های شهرستان سروآباد را باید به عنوان مزیت های مهم و اساسی استان بشناسیم، ابراز امیدواری کرد با انجام وظیفه و کار و تلاش، بزرگی مردم را جبران کنیم.

وی با عنوان اینکه گردشگری منطقه هورامان و سروآباد از مهم ترین بخش های گردشگری استان به شمار می رود، گفت: علاوه بر میراث ملموس این منطقه، اصالت مردم آن به عنوان میراثی ناملموس است.

زارعی کوشا ادامه داد: سروآباد جز نقاط محروم نیست و  اما محرومیتی از گذشته به دلایل مختلف ایجاد شده و امروز ما وظیفه داریم آن را برطرف کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه در سال هایی که دیگر استان های کشور در حال توسعه خود بودند، کردستان با جنگ تحمیلی دست و پنجه نرم می کرد، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تمام تلاش این بود که خاک و مرز کشور را حفاظت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان پرچمدار سفرهای استانی رییس جمهور است

کردستان پرچمدار سفرهای استانی رییس جمهور است