مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:022024-01-03اقتصادي

تاکید فرماندار زاهدان بر رفع مشکل سوخت در این شهر


فرماندار زاهدان بر رفع مشکل سوخت در این شهر تاکید کرد و گفت: فعال سازی و فعال نگه داشتن تمامی جایگاه ها و نازل ها اولویت اجرایی و روزانه تمامی جایگاه داران و شرکت نفت باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زاهدان بر رفع مشکل سوخت در این شهر تاکید کرد و گفت: فعال سازی و فعال نگه داشتن تمامی جایگاه ها و نازل ها اولویت اجرایی و روزانه تمامی جایگاه داران و شرکت نفت باشد.

علیرضا شهرکی شامگاه سه شنبه(12 اسفند) در جلسه با جایگاه ها دارن عرضه سوخت شهرستان زاهدان بیان کرد: تخصیص سهمیه بنزین و افزایش ظرفیت برداشت فرآورده و همچنین افزایش تعداد نازل جهت جلوگیری از تعطیلی جایگاه ها از سوی شرکت نفت با قید فوریت انجام شود.

فرماندار زاهدان با تاکید بر نظارت و حضور مستمر جایگاه داران و مسئولین جایگاه بیان کرد: در صورت آمادگی مسئولین جایگاه، شرکت نفت جهت افزایش ظرفیت برداشت فرآورده و افزایش تعداد نازل همکاری لازم را بعمل آورد.

شهرکی در ادامه ضمن شنیدن صحبت های جایگاه داران تاکید کرد: کلیه مسئولین جایگاه ها جهت رفع خرابی نازل ها عرضه سوخت به قید فوریت اقدام کنند.

در این جلسه همچنین در خصوص تعطیلی و تعمیرات جایگاه کشاورز مقرر گردید تا روز دوشنبه مورخ 11 دی ماه جایگاه بازگشایی و آماده ارائه خدمات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار زاهدان بر رفع مشکل سوخت در این شهر

تاکید فرماندار زاهدان بر رفع مشکل سوخت در این شهر