مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:152024-01-01اقتصادي

رفع خطر 870 نقطه پرحادثه در سراسر کشور تا پایان دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز نهم دی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 244 پروژه راهداری در استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: - وزیر راه و شهرسازی رفع 870 نقطه حادثه خیز، بهره برداری از راه آهن میانه- اردبیل در ماه های آینده و آغاز عملیات اجرایی خط ریلی اردبیل به پارس آباد به طول 240 کیلومتر را بخشی از اقدامات در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی قبل از اتمام دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز نهم دی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 244 پروژه راهداری در استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از پروژه های مهمی که در برنامه وزارت راه و شهرسازی است اجرای پروژه های راهسازی و نگه داشت راه هاست.

امروز با اعتبار یکهزار و 900 میلیاردتومان، 182 پروژه راهداری در استان اردبیل به بهره برداری رسید که این پروژه ها شامل روکش و بهسازی راه های اصلی و روستایی، روشنایی، نصب علائم، رفع نقاط حادثه خیز و تجهیز ماشین آلات است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از استان هایی است که در فصل زمستان با سرما و بارش برف و باران مواجه است، افزود: امروز همچنین 62 پروژه جدید در حوزه راهداری با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد تومان در استان اردبیل آغاز شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر 870 نقطه پرحادثه در سراسر کشور تا پایان دولت سیزدهم

رفع خطر 870 نقطه پرحادثه در سراسر کشور تا پایان دولت سیزدهم