مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:102023-12-25حوادث

زن مزاحم به خواسته اش نرسید


آوا کوچولو در بیمارستان جان باخت/ ناپدری قربانی اختلاف با پسر شیشه ای شد/ ماجرای دزدی عجیب دختر جوان!/ تولید مهمات سلاح های شکاری در یک تراشکاری!/ زن مزاحم به خواسته اش نرسید/ ماینرهای شنگول یک دزد ، - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه چهارم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آوا کوچولو در بیمارستان جان باخت دختر 4 ساله که نامادری اش او را از پله ها پرت کرده بود در بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید ناپدری قربانی اختلاف با پسر شیشه ای شد پسر شیشه ای که با ناپدری اش اختلاف داشت او را با ضربه های چاقو به قتل رساند و فرار کرد.

بیشتر بخوانید ماجرای دزدی عجیب دختر جوان! از حدود یک سال قبل به عقد موقت پسری درآمده بودم که به آهنگ سازی اشتغال داشت، اما به خاطر مشکلات مالی نمی توانست آهنگ هایش را به بازار عرضه کند که بعد بتوانیم بایکدیگر به صورت رسمی ازدواج کنیم، این بودکه آن شب با دیدن طلا ها وسوسه شدم و .

بیشتر بخوانید تولید مهمات سلاح های شکاری در یک تراشکاری! پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی، اعضای یک باند بزرگ تولید مهمات با تخریب بالا و فروش سلاح های شکاری را در حالی متلاشی کرد که بررسی ها نشان داد اعضای این باند، مهمات تولیدی در یک تراشکاری را به استان های دیگر کشور هم ارسال می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مزاحم به خواسته اش نرسید

زن مزاحم به خواسته اش نرسید