مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:002024-01-18اجتماعي

امضای تفاهمنامه بین سازمان محیط زیست و اتاق تهران برای کاهش آلودگی هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در مراسم امضای تفاهمنامه با اتاق تهران با اشاره به اینکه مردم، دولت و بخش خصوصی سه ضلع مثلثی هستند که باید با اصول پایداری فعالیت کنند، - همزمان با هفته هوای پاک تفاهمنامه ای بین سازمان حفاظت محیط زیست و اتاق بازرگانی تهران با هدف همکاری در بهبود وضعیت آلودگی هوا و تغییر اقلیم درکشور به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در مراسم امضای تفاهمنامه با اتاق تهران با اشاره به اینکه مردم، دولت و بخش خصوصی سه ضلع مثلثی هستند که باید با اصول پایداری فعالیت کنند، افزود: دنیای امروز از شاخصه هایی مانند GDP به سمت شاخصه هایی همچون GGP حرکت می کند و این به معنای حرکت مولفه های اقتصادی به سمت استاندارد های سبز است.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی ما باید توجه داشته باشند که وقتی برداشتی از سرزمین دارند، آیا عناصر طبیعت قیمت ندارد؟ آیا وقتی ما آبی را از منابع زیرزمینی یا عنصری را از روی زمین استحصال می کنیم این ها قیمتی ندارند.

سلاجقه اضافه کرد: افزایش شاخصه هایی مانند برچسب انرژی همچنین استفاده از شاخصه های جدید مانند برچسب کربن می تواند در صادرات و واردات محصولات کشور ما را در تراز بین المللی ارتقا دهد و همزمان که به مقاصد داخلی می رسیم، می توانیم پاسخگوی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه بین سازمان محیط زیست و اتاق تهران برای کاهش آلودگی هوا

امضای تفاهمنامه بین سازمان محیط زیست و اتاق تهران برای کاهش آلودگی هوا