مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:252024-01-04سياسي

وضعیت روند انتخابات از زبان سخنگوی شورای نگهبان


هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز (پنج شنبه 14 دی) با حضور در برنامه تلویزیونی «صف اول» گفت: نتیجه بررسی صلاحیت های داوطلبان مجلس به وزارت کشور ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز (پنج شنبه 14 دی) با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول گفت:  در ابتدای این برنامه حادثه تروریستی کرمان را تسلیت عرض می کنم، حادثه تلخی است که نشانه استیصال دشمنان ملت ایران بود و یک بار دیگر دشمنان ما از کنار هم بودن و انسجام ما ناراحت شدند.

وی افزود: نتیجه بررسی صلاحیت های داوطلبان مجلس به وزارت کشور ارسال شد.

بر اساس قانون مهلت 50 روزه هیئت های مرکزی استان ها و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات امروز تمام می شود، این نتیجه به وزارت کشور ارسال شد و انشالله در دو روز آینده وزارت کشور فرصت ابلاغی به داوطلبان دارد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون سه روز فرصت اعتراض برای داوطلبان فراهم است و یک مرحله دیگر که توسط شورای نگهبان انجام می شود فرصت بررسی صلاحیت وجود دارد.

طحان نظیف با اشاره به اینکه به طور متوسط به ازای هر کرسی انتخابات مجلس 38 نفر می توانند رقابت کنند، گفت: یک میلیون و 750 سند در این مقطع بررسی قرار دادیم و بیش از بیست و یک هزار نفر واجد ثبت نام بودند که بیش از 11 هزار نفر تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت روند انتخابات از زبان سخنگوی شورای نگهبان

وضعیت روند انتخابات از زبان سخنگوی شورای نگهبان