مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07فرهنگي

انتظارات 40 هزار تئاتری از سند ملی هنرهای نمایشی؛محدود به ساختار نشوید


سند ملی تئاتر در مراحل پایانی تدوین است و مدیرکل هنرهای نمایشی قصد دارد تا برای حل مشکلات تئاتر این اداره کل را به نهادی بزرگ تر تبدیل کند .

- خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر: امروز نیازی به شرکت در جشنواره ها نداریم، کاش حداقل کمترین امکانات اجرای تئاتر را در شهرمان داشتیم تا به جای چراغ قوه و لامپ از وسایل تخصصی نورپردازی استفاده کنیم.

این جملات یکی از هنرمندان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه ای سال گذشته در مازندران است.

  تدوین سند ملی تئاتر اقدامی بود که در راستای حل شدن مشکلات تئاتر و هنرمندانش انجام شده است، مدیرکل هنرهای نمایشی کاظم نظری در رابطه با این سند می گوید که قصد داریم در سند ملی تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی را به نهادی بزرگ تر تبدیل کنیم.

اما هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تاجبخش فناییان در این رابطه به خبرنگار فارس گفت که آنچه مهم است اهداف سازمانی است که می خواهد برای تئاتر ایجاد شود نه شکل و گستردگی آن.

تئاتر با 40 هزار نفر بیش از 3 برابر یک وزارتخانه بزرگ عضو داشته و در تمامی استان های کشور گسترده بوده و هنرمندان در تمامی استان ها فعالیت می کنند.

اما در شرایط فعلی و قبل از تدوین سند ملی تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی بیشتر وظیفه مدیریت و نظارت بر تئاتر تهران را دارد و نظارت بر تئاتر شهرستان ها به عهده انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات 40 هزار تئاتری از سند ملی هنرهای نمایشی؛محدود به ساختار نشوید

انتظارات 40 هزار تئاتری از سند ملی هنرهای نمایشی؛محدود به ساختار نشوید