مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10سياسي

تلاش برای تقویت حکمرانی ایران در دیپلماسی زیارت


با تشکیل کارگروه امام رضا(ع) در وزارت امور خارجه، تلاش ها برای تسهیل تشرف زائران غیرایرانی به مشهد مقدس نظام مند شده و جلسات مشترک مربوط به آن در حال برگزاری است.

- ایسنا/خراسان رضوی با تشکیل کارگروه امام رضا(ع) در وزارت امور خارجه، تلاش ها برای تسهیل تشرف زائران غیرایرانی به مشهد مقدس نظام مند شده و جلسات مشترک مربوط به آن در حال برگزاری است.

علیرضا بیگدلی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ضمن ابراز خرسندی از شکل گیری این کارگروه نقش وزارت خارجه برای استفاده بهینه کشور از ظرفیت های مشهد و حرم مطهر رضوی اظهار کرد: این کارگروه با هدف ارتقاء حکمرانی جمهوری در عرصه دیپلماسی زیارت با بهره گیری از حرم مطهر رضوی تشکیل شده است و در واقع اعتقاد ما این است بارگاه منور رضوی می تواند بسیاری از گره ها و مشکلات ما در حوزه سیاست خارجی را حل کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه کارگروه امام رضا(ع) در وزارت امور خارجه، پنج نفر از مدیران وزارتخانه از جمله مدیر کل کنسولی و مسئول امور ایرانیان خارج از کشور، جزو اعضاء کارگروه زیارت هستند و می توانیم با شبکه سازی هوشمندانه سُفرا و دیپلمات ها به تمامی اهداف تعریف شده برای کارگروه امام رضا(ع) دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تقویت حکمرانی ایران در دیپلماسی زیارت

تلاش برای تقویت حکمرانی ایران در دیپلماسی زیارت