مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:402024-01-01سياسي

اعلام جزییات برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نامگذاری 12 تا 18 دی بنام هفته مقاومت گفت: امسال نیز به مانند سال های گذشته شاهد رویدادهای مختلف برای بزرگداشت یاد و نام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اصلی سالگرد شهید سلیمانی روز 13 دی ماه از ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم در سالن همایش های مصلی تبریز برگزار خواهد شد.

علاوه بر مراسم اصلی که در تبریز برگزار می شود در شهرستان و محلات و روستاها نیز مراسمات مشابهی برگزار می شود.

وی با اشاره به تهیه 600 جهیزیه کامل گفت: با توجه به تقارن سالگرد شهادت سردار سلیمانی با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، سپاه عاشورا روز سه شنبه 600 جهیزیه کامل بین نوعروسان توزیع خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار بسته محتوایی و نمایشگاهی نیز برای استفاده در مساجد و مدارس تهیه و در اختیار گروه های مردمی قرار گرفته است.

علاوه بر اقدامات محتوایی در فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز پویش های مختلفی برای تبیین مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

عباسقلیزاده در تشریح سایر برنامه های هفته مقاومت گفت: در این هفته بیش از 200 دانشجو برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اعلام جزییات برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی