مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:502024-01-13سياسي

باید دانشجوی نخبه را به مراکز علمی و صنعتی هدایت کنیم


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: باید دانشجوی نخبه را به مراکز علمی و صنعتی هدایت کنیم اما گاهی هزاران مانع برسر راه این شخص نخبه گذاشته می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: باید دانشجوی نخبه را به مراکز علمی و صنعتی هدایت کنیم اما گاهی هزاران مانع برسر راه این شخص نخبه گذاشته می شود.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز، 23 دی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان گفت: سازمان بسیج علمی در مجموعه بسیج سپاه جایگاه خاص ویژه ایی دارد و حکم آن به عنوان نخ تسبیح محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ما یک ضعف و یک ظرفیت در عرصه علمی داریم، گفت: با اقداماتی که در عرصه علمی صورت گرفته است هنوز ابتدای راه هستیم و معتقدیم که این موضوع مربوط به یک تشکل خاص نیست لذا بسیج علمی نیز از همه ظرفیت ها استفاده در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب خوب عمل کرده است.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه در عرصه مدیریتی مشکل داریم، افزود: تا توسعه و پیشرفت اتفاق نیافتد امید به وجود نمی آید و نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد و لذا مراکز پژوهشی از این زاویه توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دانشجوی نخبه را به مراکز علمی و صنعتی هدایت کنیم

باید دانشجوی نخبه را به مراکز علمی و صنعتی هدایت کنیم