مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:152023-12-28اقتصادي

مجوز نخستین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت در سومین رویداد ملی «صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری»، - معاون وزیر صمت از صدور مجوز نخستین شهرک غیردولتی فن آوری برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری ، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 260 هکتار به زیست بوم علم و فن آوری کشور افزوده می شود که توسط وزارت صمت و علوم و تحقیقات شکل خواهد گرفت و شناسایی و معرفی 2118 نیاز فناورانه هم انجام شده و 45 محصول منتخب در نمایشگاه به نمایش می گذاریم.

وی افزود: لیست فهرست 570 نیاز فناورانه و رفع آن ها صورت گرفته و انعقاد 17 قرارداد و تفاهم نامه با محور های استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی در قالب انتقال فناوری، هوشمندسازی، بهینه سازی مصرف انرژی بین شرکت ها مختلف مبادله شده که این قرارداد ها بین شرکت های دانش بنیان با دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان با شرکت شهرک های صنعتی می باشد که سبب می شود اجرای فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: حدود 270 شرکت دانش بنیان در قالب فناور و خوشه های کسب و کار مشغول کار هستند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز نخستین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد

مجوز نخستین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد