مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:002023-12-29سياسي

افراد صاحب تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند


افرادی که صاحب تریبون هستند مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند، چراکه انتخابات موجب امنیت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: کسی که بخواهد به حقیقت عبودیت برسد باید بینش و نگاهش با ولی خدا سنخیت داشته باشد و اهل ریا، تکبر و خودنمایی نباشد و خود را از دیگران بالاتر نبیند.

   وی گفت: بعضی افراد وقت خود را صرف پیدا کردن عیب دیگران می گذارند و در دنیا دنبال زیاده خواهی هستند که این افراد باید تقوا داشته باشند و کسی که تقوا داشته باشد خداوند به او بصیرت می دهد و انسان بصیر حق و باطل را می شناسد و قدرت فهم و شناخت دارد.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن یاد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت افزود: اولین مرحله بصیرت سربازی امام زمان (عج) و پیروی از ولی فقیه است و شهدایی مانند سید رضی موسوی در راه مقاومت استقامت داشتند و تقویت یافته امامین انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت های علمی و سیاسی دنیا این مسئله را فهمیده اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردمی را به اوج رسانده است و جوانان انقلابی بسیاری پرورش یافته اند که تحریم ها و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد صاحب تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

افراد صاحب تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند