مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:522024-01-15فرهنگي

«آسوده باش» آخرین تصویر از شهرام عبدلی، آماده پخش شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج گذار و تهیه کنندگی امیر رحیم زاده با اتمام مراحل فنی به زودی از یکی از پلتفرم های داخلی به نمایش درمی آید.

- سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار به زودی از یکی از پلتفرم های داخلی پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار و تهیه کنندگی امیر رحیم زاده با اتمام مراحل فنی به زودی از یکی از پلتفرم های داخلی به نمایش درمی آید.

این سریال آخر نقش آفرینی زنده یاد شهرام عبدلی محسوب می شود که در زمانی که گروه تولید پس از اتمام تصویربرداری برای استراحت به هتل مراجعه کرده بودند، به دلیل سکته مغزی به دیار باقی شتافت.

فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی، پرویز فلاحی پور، نفیسه روشن، آرام جعفری، امیر غفارمنش، حسن اسدی، شهنام شهابی، مجید شهریاری، رضا توکلی، اصغر سمسارزاده، پوراندخت مهیمن، سعیده عرب و تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینمای خراسان رضوی و مشهد مقدس دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان آسوده باش با مضمونی اجتماعی آمده است: عمارتی اصیل و ریشه دار، شانه به شانه، نذر زوار حرم می شود، ولی حالا این عمارت به دست وراثی افتاده که تصمیم دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آسوده باش» آخرین تصویر از شهرام عبدلی، آماده پخش شد

«آسوده باش» آخرین تصویر از شهرام عبدلی، آماده پخش شد