مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:252024-01-08بين الملل

برگزاری کنفرانسی با موضوع «ریزگرد» با مشارکت 6 کشور منطقه


اولین کنفرانس مشترک بین المللی با موضوع پدیده ریزگردها با محوریت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و با مشارکت 6 کشور منطقه در دانشگاه قاسم الخضراء عراق برگزار می شود.

- برگزاری کنفرانسی با موضوع ریزگرد با مشارکت 6 کشور منطقه اولین کنفرانس مشترک بین المللی با موضوع پدیده ریزگردها با محوریت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و با مشارکت 6 کشور منطقه در دانشگاه قاسم الخضراء عراق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نورپور، رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه مساله ریزگردها یک مساله منطقه ای است و چند کشور منطقه با این مشکل مواجه هستند، حل این مشکل نیازمند همکاری کشورهای منطقه است.

وی افزود: ضرورت برگزاری این کنفرانس بین المللی در دیدار با مقامات دانشگاه قاسم الخضراء مطرح شد و مقرر شد که این کنفرانس با همکاری 6 کشور اسلامی منطقه در اکتبر 2024 در شهر بابل با محوریت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و در دانشگاه قاسم الخضراء برگزار شود.

رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران که به دعوت رسمی پروفسور العوادی رییس دانشگاه دولتی قاسم الخضراء برای بررسی تعاملات دانشکده های محیط زیست به عراق سفر کرد، در نشست دست اندرکاران محیط زیست استان بابل در شهر حله عراق، اظهار داشت: حل مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانسی با موضوع «ریزگرد» با مشارکت 6 کشور منطقه

برگزاری کنفرانسی با موضوع «ریزگرد» با مشارکت 6 کشور منطقه