مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:252023-12-23سياسي

شرکت «پلاملامین کاشان» به چرخه تولید بازگشت


رییس دادگستری استان تهران از احیاء یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی، پروفیل و تزریق پلاستیک با پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضا و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

- رییس دادگستری استان تهران از احیاء یک واحد تولیدی در زمینه محصولات ملامینی، پروفیل و تزریق پلاستیک با پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضا و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی در این باره گفت: دستگاه قضا به رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و چرخه تولید ندارد، اما به جهت تأکیدات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست قوه قضاییه به منظور حمایت از چرخه تولید، اقدامات و پیگیری های لازم را در راستای رفع موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی در دستور کار قرار داده است.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا، مجموعه قضایی استان تهران حمایت های حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و به منظور تحقق این مهم از دو ید قدرتمند خود اعم از ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران نهایت استفاده را می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت «پلاملامین کاشان» به چرخه تولید بازگشت

شرکت «پلاملامین کاشان» به چرخه تولید بازگشت