مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:052024-01-06سياسي

اخبار سیاسی 16دی؛ الحاق ناو ابومهدی المهندس به سپاه/آماری از تایید صلاحیت شدگان


«الحاق ناو ابومهدی المهندس به نیروی دریایی سپاه »، «انفجار تروریستی در کرمان»، «سی امین اجلاس سراسری نماز»، «انتخابات 1402»و «سفر رییس جمهور به زنجان» از موضوعات مهم خبری شانزدهم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- الحاق ناو ابومهدی المهندس به نیروی دریایی سپاه ، انفجار تروریستی در کرمان ، سی امین اجلاس سراسری نماز ، انتخابات 1402 و سفر رییس جمهور به زنجان از موضوعات مهم خبری شانزدهم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه، با اشاره به ویژگی های ناو ابومهدی المهندس اظهار کرد: در این الحاق شناور گشتی - رزمی ابومهدی المهندس که شناوری پیشرفته است، سرعت 37 گره دریایی دارد و می تواند موشک های سطح به سطح با برد 35 کلیومتر تا 750 کیلومتر را رونمایی کنیم.

**** در پی انفجار تروریستی چهارشنبه گذشته در کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، هیاتی از هم در اولین اجلاسیه سراسری اندیشکده های حکمرانی و قانونگذاری استانی با اشاره به انفجار تروریستی در کرمان، شهادت مظلومانه زائرین قبر مطهر سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: این حادثه ننگین و شرمگین به دست جنایتکاران واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 16دی؛ الحاق ناو ابومهدی المهندس به سپاه/آماری از تایید صلاحیت شدگان

اخبار سیاسی 16دی؛ الحاق ناو ابومهدی المهندس به سپاه/آماری از تایید صلاحیت شدگان