مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:552024-01-13سياسي

نماینده مجلس: بکارگیری شیوه های نوین شناسایی فرار مالیاتی ضروری است


زهره الهیان نماینده تهران بر افزایش نظارت های فنی در فرآیند رسیدگی و وصول مالیاتی و مالیات ستانی سیستمی و برپایه فناوری و حذف برخورد سلیقه ای مسئولین مالیاتی در نحوه رسیدگی مالیاتی و بکارگیری شیوه های نوین شناسایی فرار مالیاتی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معاون وزیر اقتصاد و دارایی در نشست با زهره الهیان جهت تسهیل در رسیدگی سقف مبلغ را در خصوص ماده 100 بمنظور سال 1402 را 18 میلیارد تومان اعلام کرد.

در نشست تخصصی زهره الهیان نماینده تهران و عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با سبحانیان ریاست سازمان مالیاتی کشور و رستگار ریاست اطاق اصناف تهران باتفاق مشاورین مالیاتی و ریاست کمیسون حل اختلاف مالیاتی اصناف همچنین  روسای برخی اتحادیه ها در خصوص اهم مشکلات مالیاتی اصناف صورت گرفت.

الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، بدرخواست روسای اتحادیه های تهران و همزمان در فصل بررسی بودجه سال 1403 با توجه به پیش بینی 49 درصدی افزایش منابع  مالیاتی در بودجه سال 1403 بمنظور بررسی و رفع چالش های مالیاتی اصناف  پای صحبت و مشکلات روسای اتحادیه نشست.

 الهیان اظهار نمود با توجه به وظایف نظارتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی  در شرائط جنگ اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم، پیشنهادهای راهبردی را به معاون وزیر اقتصاد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بکارگیری شیوه های نوین شناسایی فرار مالیاتی ضروری است

نماینده مجلس: بکارگیری شیوه های نوین شناسایی فرار مالیاتی ضروری است