مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:552024-01-12اقتصادي

دست همکاری پژوهشکده میگوی کشور به سمت فرادانه


باتوجه به ظرفیت های فرادانه، عقد تفاهم نامه بین گروه علمی و تخصصی فرادانه و پژوهشکده میگوی کشور، در راستای توسعه تولیدات صنعت میگو انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، امیر سلطانی مدیر تولید شرکت فرادانه عصر امروز در بازدید از پژوهشکده میگوی کشور در بوشهر، اظهار داشت: فرادانه با 18 خط تولید خوراک آبزیان و با عملکرد تولیدی خود، بزرگترین مجموعه تولید خوراک آبزیان خاورمیانه را به نام ایران در منطقه ثبت کرده است.

  وی افزود: فرادانه با کامل کردن زنجیره ارزشی خود، ازجمله تولید مواد اولیه خوراک و ساخت کیسه های بسته بندی خوراک آبزیان، تولید خوراک و داشتن 64 مزرعه پرورش آبزیان در چندین استان کشور به گام بلندی رسید که در همین راستا تاسیس کارخانه فرآوری گوشت آبزیان و در مرحله بعد، گسترش شبکه توزیع و پخش گوشت آبزیان در 32 استان کشور را نیز به زنجیره ارزشی خود اضافه کرد.

  سلطانی ادامه داد: فرادانه با احداث و بهره برداری کارخانه مکمل سازی (تامین ریز مغذی های موردنیاز خوراک آبزیان) زنجیره ارزشی خود را کامل کرده است.

در ادامه این بازدید باتوجه به ظرفیت های فرادانه، عقد تفاهم نامه بین گروه علمی و تخصصی فرادانه و پژوهشکده میگوی کشور، در راستای توسعه تولیدات صنعت میگو انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست همکاری پژوهشکده میگوی کشور به سمت فرادانه

دست همکاری پژوهشکده میگوی کشور به سمت فرادانه